dinsdag 3 december 2013

Blogmas dag 4

Zo en nu wordt het moeilijk. Want wat moet ik de komende 27 dagen nou nog schrijven? In de kerst vakantie wil ik een filmpje maken met Kim en ik heb nog een onderwerp voor volgende week waar ik wat langer de tijd voor nodig heb om te schrijven. 

Maar wat moet ik nou vandaag schrijven? Ja mijn inspiratie is ontzettend slecht haha.

Vandaag is mijn verjaardag en ik ben alweer 17 jaar ik begin oud te worden! Volgend jaar zou ik gewoon mogen stemmen (ookal kunnen we dan als het goed is nergengs voor stemmen maar goed). Voor m'n verjaardag heb ik een heel erg leuk cadeau gehad, een Nikon D3100 & een statief. Er komen na vandaag dus meer video's en meer foto's op mijn blog!

Het is vandaag een korte blog. Het spijt me, maar voor nu heb ik echt niks te vertellen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten