zaterdag 30 november 2013

Blogmas dag 1

~ this year fated away like an auto race ~
Vandaag is het de eerste dag van december. Ook is het vandaag (zoals jullie kunnen zien aan de titel) de eerste dag van mijn 'blogmas' serie! Vandaag ga ik jullie uitleggen wat deze serie inhoud. 

Blogmas is eigenlijk een parody van het (voor de Engelse en Amerikaanse YouTubers fans wel bekend) vlogmas. Wat zij doen is elke dag van de maand december een vlog online zetten. Wat kan gaan over van alles. 

De naam vlogmas (en dus blogmas) is een samenvoeging van 'vlog'(/blog) en christmas. Zelf denk ik dus dat de persoon die vlogmas heeft bedacht het in eerste instantie had gedaan als aftellen naar kerst. 

Wat ik in deze serie ga doen en of ik het überhaupt vol houd is nog afwachten. Er is in ieder geval ruimte voor suggesties. Waar willen jullie dat ik over ga schrijven? Of waar zou ik een video over maken? 

Hopelijk zijn jullie net zo enthousiast over dit idee als ik! En tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten