donderdag 29 november 2012

Dromen

Heyy lezers :)
Ik ben blij! jaa en weet je waarom? ik kreeg ineens (en dat schrijf je dus met een N...) weer inspiratie!!
Maar eerst wou ik jullie dit filmpje van Teske de Schepper laten zien! Teske is een bekende Nederlandse Youtuber ze vlogt enzo. Zij heeft dit filmpje gemaakt waarin ze een writersblog heeft. En nou is deze meer om mij ervan te over tuigen dat het niet erg is om soms niks te schrijven enzo dan om jullie te laten zien dat het niet raar is maar oke.

Waar ik het vandaag over wou hebben zijn mijn dromen, Want dat is leuk. Ik hou van fantaseren en dromen dus daarom is dit echt een blog die bij mij past! en toen was ik blij.

Ik wil naar Amerika. een roadtrip of iets dergelijks gewoon naar Amerika, weetje hoe super vet dat is!! Ook wil ik naar Ierland want ik vind hun accent te mooi haha.
Laatst zat ik te denken aan mensen die een jaar College gaan doen en vroegâh leek mij dat altijd heel stom. Maar nu ik wat ouder ben lijkt mij dat zo gaaf. Jammer genoeg kan ik die paarden niet in de steek laten & ga ik mijn ouders dan teveel missen. Dan maar op roadtrip door Amerika.

En eigenlijk was dit het wel weer. Voor mijn toekomst droom, dus baan en volgende school wil ik eigenlijk een aparte blog schrijven...

Wat misschien ook nog wel leuk is voor de gamers onder ons is het nieuws dat het mij eindelijk is gelukt om een MineCraft filmpje upteloaden. Dus als je die wil zien moet je even op youtube zoeken naar: NLGameFreaks dan kom je op het kanaal van Gino en mij en dat zouden we leuk vinden.

Ik eindig vandaag met een six word story:
"I Love Livin' my own Live"
Dankjullie weer voor het lezen :) bye

2 opmerkingen: