dinsdag 6 november 2012

Weer een blog!! JEAH!

Hallo allemaal, jaa het is alweer een poosje geleden. Ik heb steeds of geen inspiratie of geen tijd, en dat is geen goede combinatie. Maar ik heb vandaag een aantal dingen te vertellen.
  1. One Direction
  2. Karaoke
  3. training met de paarden
Ik doe het op volgorde, ik heb de paarden als laatst gezet zodat je kan kiezen wil je die wel of niet lezen. Ik begin nu dus met One Direction...:

Zaterdag was de kaartverkoop, en Ja het is gelukt. We hebben kaartjes voor hun concert op 3mei in Amsterdam!! Ik ben zo blij want iedereen om mij heen heeft geen kaartjes en we hebben dus erg veel geluk gehad. Ook hebben we een prachtplek!! Ben er echt heel blij mee! Maar ik wil jullie niet jaloers maken dus we gaan verder!

 
Ik wou minder over muziek gaan praten maar blijkbaar is muziek een heel belangrijk thema in mijn leven. ik luister er bijna altijd naar. Te paard, Onder het leren en zelfs voor het slapen. Wat ik nu weer heb is wel heeeel apart. Ik kan totaal niet zingen. Daarom doe ik het nooooit (oke heel vaak maar daar gaat het niet om) maar laatst zat ik een livestream te kijken van Sander (Spooky1611) een gamekanaal op YouTube en wat die toch deed. Dat was leuk!! Hij deed Karaoke zingen op Internet. Nou is dat niet super? Oke ik het dus uitprobberen en ik was er nog goed in ook! Ik het een beetje spelen en ja het word steeds leuker!! Door mij spelen er nu al best veel mensen dit: (Tesca, Anne, Sanine, Efran) dus als je ook wilt spelen: Klik dan maar hier :)

En dan nu de paardjes, Ik wil wat vaker gaan bloggen over de training van de paardjes. Wat ik heb gedaan en waarom!
Zoals gister heb ik "BarrelDance" gedaan. Wat is dat dan?? hoor ik jullie al denken. Nou dat ga ik uitleggen!
BarrelDance is een zelfbedachte variant van het Barrelrace'en, Het is eigenlijk het gebruikmaken van alles wat je in de bak hebt. Wij hebben een aardig grootte buitenbak met hindernissen dus die gebruik ik. Wat ik eigenlijk doe is een "parcoursje" rijden tussen de hindernissen door. Af en toe een lantarenpaal aanraken en een rondje galoperen. Dan weer opnieuw. Het is heel leuk voor als je geen zin hebt om een keer serieus te rijden. Maar ook voor de wendbaarheid van je paard en de afwisseling. Ik doe dit soort dingen vaker met Monique dan met Trev omdat ik met Mo minder serieus train. Zodra ik dit met Mo doet word ze wel meteen weer wakker en vrolijk. Dus ik kan het iedereen aanbevelen! Verzin zelf een variant in jou eigen bak. En maak er wat leuks van!

Dankjullie wel voor het lezen al weer! en ik zorg voor snel weer een post. Nu eerst weer hard gaan Leren voor mijn toetsweek :(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten