zondag 13 oktober 2013

soort hallo ofzo

Hey lieve lezers!

Ik ben echt slecht in een blog onderhouden.. oh man ik kan wel steeds blijven beloven dat ik meer ga posten, maar dat lukt me niet ik weet het zeker. Ik doe mijn best en post op het moment dat ik een nieuwe blogpost heb klaar staan.

Net starten ik mijn blog op, een enorme glimlach kwam direct op mijn gezicht wauw. Ik heb in nog geen jaar tijd 2.585 views en dat terwijl ik helemaal niet zo vaak iets online zet. Betekend dat, dat jullie het echt leuk vinden om te lezen? Ik hoop dat ja het antwoord is. Ik heb gister 7 kijkers gehad terwijl er niks online is gezet dat is toch fantastisch!

Ik ben echt een blij persoon sinds ik weer op school zit. Dat ik dat ooit zou zeggen kan het niet geloven. Ik zit in een enorm leuke klas, ik vind de vakken heel leuk, heb een heel fijn rooster en alles maakt mij zo blij.

Goed laat ik nu beginnen met wat ik wilde schrijven.  Uhm wat was dat ook al weer. Oh ja ik heb geen idee, ik wilde gewoon weer bloggen.

Na dat ik een paar dagen flink beroerd ben geweest gaat het nu gelukkig weer stukken beter, heb alleen het idee dat mijn batterij niet zo goed oplaad, maar dit komt wel weer goed.  Ik ga met goede hoop het winter seizoen in en ja ja ik heb me opgegeven voor een aantal wedstrijden.  Ben er helemaal blij mee en heb heel erg veel zin om mee te rijden. Het is een competitie tussen andere tinkers daardoor hoef ik in ieder geval niet bang te zijn om uit de maat te vallen met mijn lieve haarbal.

Ugh ik ben te afgeleid om echt te bloggen.  Dus dat is jammer dan ik ben al lang blij dat ik weer even tijd in jullie heb gestopt. Ik kan dit zo missen en dan gewoon te lui zijn om de laptop te pakken en een blogpost te schrijven. Ik meen het serieus als ik zeg dat ik van jullie houd <3


Ik zorg dat er deze week nog een post online komt! As soon as possible! Bye! 
(oeps wat een kort stukje weer nou ja snel een langere) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten