vrijdag 26 oktober 2012

een hele random blog!

Hoooi allemaal, wat ik vandaag ga vertellen of eigenlijk wat ik vandaag heb geschreven is een hele ‘random’ blog. Met van alles en nog wat, zoals:

-         Een van mijn verslavingen

-         Spring 3daagse bij ons op stal

Maar we beginnen vandaag met een stukje over muziek & herinneringen!

Ik denk dat iedereen het wel kent, je hoort een nummer van vorig jaar en je denkt meteen aan iets. Het maakt niet uit wat. Dit heb ik, zoals in de vorige blogpost al gezegd, bij ‘Keep Your Head Up’ van Ben Howard en bij ‘Sorry seems to be the hardest word’ van Elthon John. Maar er zijn ook nummers die ik koppel aan leuke herinneringen. Zo heb ik een keer zingent de kantine deur open gegooid en tegen iemand aangelopen, of bij ‘Turning tables’ van Adele denk ik meteen aan een fietstochtje zonder oortjes en met dit nummer hard op. En dan nog een nummer ‘It’s always a good time’ doet me denken aan de paarden vakantie omdat Nienke dit nummer onder ons filmpje had gezet. Maar bijvoorbeeld ‘summer paradise’ denk ik aan de vakantie met mijn ouders omdat ik vond dat de plek waar wij zaten nogal op een summer paradise leek… zo zijn er verschillende dingen waardoor je aan een gebeurtenis of persoon kan denken. Hebben jullie dat nou ook? En bij welk nummer?

Goed dan gaan we aan het tweede onderdeel. Het spring drie daagse bij ons op stal. De flynth is een evenement voor Paarden ruiters, het is een wedstrijd en druk hier voor meer informatie over de wedstrijd zelf.  Ik heb weer enorm veel zin in dit evenement want ja ik hou van springen kijken, genieten van de paarden en lekker met vriendinnen zijn dus dit is een hele leuke oplossing. Mijn doel voor dit jaar was mee rijden, jammer genoeg was dit onwerkelijk omdat ik pas 80cm spring en ik voor dit parcours 100cm zou moeten springen. Dus ik heb mijn doel verlaagt naar over 3jaartjes mee rijden en nu gewoon nog twee jaar tussen de pony’s mee te doen. Als er mensen willen komen is dat goed maar laat het even weten!

 

Dan gaan we verder naar het laatste onderdeel voor vandaag, mijn verslaving… Goh wat zou dat nou zijn? Oké jullie raden dat dus nooooit. Haha mijn verslaving is het kijken op etenssites. waar je eten uit het buitenland kan bestellen, drie voorbeelden waar ik bekent mee ben:USFoodzcandy online en NapaJapan.

Ik zou het concept even uitleggen, het zijn sites waar je eten die niet in Nederland verkrijgbaar zijn maar bijvoorbeeld wel in de VS ( candyonline & Usfoodz ) kunt bestellen en vaak heb je ze binnen een week al binnen. Bij napaJapan is het dus eten en snoepgoed (vooral het snoepgoed is belangrijk) uit Japan! Ik ga de sites van naar mijn idee best naar slechtste ordenen. (dit kan nog veranderen als ik het heb bestelt want dat heb ik nog niet gedaan!)

1.     op nummer een staat….. *tromgeroffel* Candyonline! Dit komt omdat de site mooi overzichtelijk is (na er een paar keer naar gekeken te hebben) en ze de producten bijna allemaal op voorraad hebben integenstelling tot de nummer 2. Het nadeel is wel dat er geen uitgebreide informatie over het product staat en je het dus eerst moet googlen

2.     Op nummer twee staat USFoodz, ik ben heel erg over deze site te spreken maar ik vind het jammer dat producten die ik bij hun zou willen bestellen allemaal niet op voorraad zijn (ik noem er een paar: 1. De skittles 2. De kisses caramel 3. Pringles met pizza smaak 4. Kauwgom met appeltaart smaak en ga zo maar door).

3.     En dan op 3 de napajapan omdat ik de site gewoon heel onoverzichtelijk vind dat is wel jammer, ze zouden beter wat subhoofdstukjes kunnen doen.

En ja dit was het weer! Bezoek ook eventjes de bovengenoemde sites maar pas op het is verslavend! Oh ja laat ook even in een reactie hieronder achter of jullie ook herinneringen aan nummers hebben en op welke nummers dat zijn!

Weer bedankt voor het lezen! Gister haalde we met 216 pagina vieuws een record zit nu al over de 300 heen in 3 dagen! Kijken hoeveel lezers ik vandaag krijg! Dooeeii ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten