woensdag 24 oktober 2012

eerste blog? Voorstellen dus!

Hooi allemaal,
jaja mijn eerste blog. als ik lezers krijg is dit waarschijnlijk al een poosje geleden.
Want ja, wie wil mij nou leren kennen he? NOU JIJ want je bent dit nu aan het lezen!!

Oké we gaan over tot het echte begin van deze blog.
Ik ben Dominique, maar meestal word ik Do genoemt, ik ben 15 jaar oud en zit in mijn laatste jaar van de middelbare school (4 VMBO t/l)
Wat ik het leukste vind om te doen is paardrijden. Daar zal deze blog vooral over gaan. Maar ook, en dat mag zeker niet ontbreken hou ik enorm van gamen.
Ja van het doodschieten van speelgoed diertjes tot het bouwen van hele steden en legers ik kan er enorm vrolijk van worden.

Dit ben ik, met Black Trevor van de Weremere. een Irish cob die ik nu iets langer dan een jaartje rijd. Het gaat heel goed met ons. En ik ben heel trots dat ik het weekend van 13-14 oktober mee heb gedaan aan de Broekelo oefencross. Ook doen we aan vrijheidsdressuur maar daar zijn we nog niet zo ver mee.

Verder heb ik nog een pony (Monique) en een verzorgpony (Ramon). Ook rijd ik af en toe op paardjes van andere mensen.
Dit is Ramon, Ramon is jammer genoeg al een beetje oud aan het worden. Hij rijkt dit jaar (2013) al de 33 jaar. Dan moet je ook nog bedenken dat hij nog (bijna) élke dag mee gereden word.

En dit zijn Monique en ik. Monique word ook al een oude dame. Zij word alweer 23 jaar!! Monique rijd ik nu 3 jaar en ik doe alles met haar. Jammer van de downs die wel de laatste tijd hebben. But 'only Rainbows after rain'! Het komt wel weer goed tussen ons.

nou dit was het wel weer voor de eerste blog! Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden en... Ja Tot de volgende keer!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten