maandag 29 oktober 2012

weer muziek?

hooi,
Ja alweer muziek dit keer. Én dit keer is het een speciale!! Ik schrijf deze blog namelijk met muziek van One Direction op. En het is niks voor mij want zo'n grote fan girl ben ik gewoon niet maaarrrr als echte directioner heb je het nieuws vast wel gehoord? nou daar gaat deze hele blog eigenlijk over. One Direction. HATERS GONNA HATE! 

Ik schrijf dit dus met het nieuwste nummer van 1D op: Little Things.
Dit is zo'n perfect nummer gewoon, Als je een jongen hebt die al die kleine dingen die jij jij maakt speciaal vind dan heb je een geweldige jongen! 
Maar wat misschien nog wel leuker nieuws is voor de nederlandse One Direction fans is een concert... Er is vandaag 29 oktober 2012 bekent geworden dat 1D op 3mei 2013 een concert geeft in het ziggo dome. Welke fan wilt dat nou missen? ik denk niemand. Zoals ik al eerder vertelde ben ik geen echt fan girl, ik houd niet van de jongens maar van de muziek!! dus ook ik ga proberen aan kaartjes te komen! Samen met een vriendin van mij!


Als je dit nog leest weet je vast wel wie 1D zijn, hoe ze samen zijn gekomen en wat kleine feitjes? 
zo niet ga ik dat vertellen:
One direction zijn 5 jongens, Niall - Laim - Louis - Zayn - Harry. omlinson, Horan, Payne, Malik en Styles meldden zich in 2010 allemaal aan als solokandidaat voor X-Factor, maar gingen niet door naar de categorie ‘Jongens’ en werden toen als groep wel doorgelaten door Nicole Scherzinger. Hun coach was Simon Cowell. Na vier weken waren ze Cowells laatste act die nog meedeed. One Direction eindigde als derde. Na X-Factor lekte hun single ‘Forever Young’ uit, die uitgebracht zou zijn als ze gewonnen zouden hebben.
Na X-Factor tekende de groep een platencontract met Syco. Ook publiceerden ze twee boeken, Forever Young, dat uitkwam op 17 februari 2011, en Dare to dream: Life as One Direction, dat op 15 september 2011 verscheen. Samen met negen andere X-Factor-deelnemers maakte One Direction een tournee door heel het Verenigd Koninkrijk en Ierland.
Hun eerste single ‘What makes you beautiful’ kwam op 11 september 2011 uit en stond de week erna al op nummer 1 in de UK Singles Chart. Daardoor werd het uitgeroepen tot 'Fastest selling single of 2011' (snelst verkopende single uit 2011). Hun tweede single ‘Gotta Be You’ kwam op 14 november uit, en op 21 november 2011 kwam hun eerste album Up all night uit.
Op 21 februari 2012 won One Direction de Brit Award ‘British Single’ voor hun single ‘What makes you beautiful’. Een maand later op 21 maart 2012 stond hun album 'Up All Night' nummer 1 op de 'U.S. Billboard' 1 dag nadat het uit kwam. Daarmee hebben ze een record verbroken en bands als The Beatles, Spice Girls en Coldplay verslagen.
678) in sugercape's top 50 van heetste (knapste) mannen van 2011 werd Liam 8ste, Harry 7e, Louis  4e, Zayn 3e en Naill 1e. 
  645) als je One Direction wil huren om op te treden op een verjaardags feestje of een bal, zou het je 21.000 pond kosten dat is dus zo'n €26210,69 euro... 

dankje wel voor het lezen van deze fan blog ahaha, en ja tot snel :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten