dinsdag 23 april 2013

STRESSSS!!!!!!

Hier lig ik dan dinsdag middag om 13.00 uur super misselijk in mijn bed. Dit is zo'n moment dat ik weet dat ik mijn rust moet pakken maar het niet kan... De laatste tijd ( zeg ongeveer 2/3 weekjes) gaat er heel veel in mijn hoofd om. Dat is ook de reden dat ik nu even deze blog schrijf. Gewoon alles van mij af proberen te schrijven.

Ik weet niet zo goed waar ik mee moet starten. Maar ik denk dat ik de titel maar uit ga leggen. Vandaag 23 april 2013 zit ik in mijn LAATSTE les week voor mijn examen. Vandaag hebben we ons uiteindelijke gekregen en dat ziet er gelukkig goed uit. De onvoldoendes die ik had heb ik weggewerkt en sta nu alleen op het randje voor geschiedenis. Waar ik heel trots op ben is mijn 7,7 voor Engels wie had dat ooit gedacht dat ik hoger zou staan voor Engels dan voor Nederlands (wat ook nog een nette 7,1 is). Het probleem is alleen dat we vrijdag (om kwart over elf mwuhahah) vakantie hebben van twee weken. Direct daarna hebben we al examens... Dit jaar ging zo onwijs snel dat ik het eigenlijk niet kan geloven en dat ik echt onwijs bang ben dat het TE snel gaat. Misschien maak ik mij ook wel heel erg zorgen omdat ik gewoon echt echt echt niet wil zakken. Sowieso moet ik van school af als ik slaag of niet. Dus stel ik zou zakken dan zou ik mijn laatste jaar over moeten doen op een school die ik niet ken, met mensen die ik niet ken en dat laatste maakt het het moeilijkste. Maar daar gaan we niet aan denken want ik ga gewoon slagen!

Ook ben ik enorm blij de laatste tijd. Een poosje heb ik best wel in de knoop met mezelf gezeten. Ik wist het gewoon allemaal even niet meer. Enorme verlegenheid en onzekerheid heeft me geteisterd. Maar toen kwam het keerpunt. Wat je ziet in dat Amerikaanse ('hartje') programma "made" op MTV doe ik bij mezelf. Eindelijk heb ik dan een trap onder mijn kont gekregen en ben ik goed op weg om een stuk spontaner te worden. Femke heeft me geholpen op de gathering en ik heb het door gezet. Een stap daarvan is vloggen, een andere is durven te praten op school ook heb ik mijn haar geverfd! Dit wil ik al drie jaar en afgelopen vrijdag heb ik dat dan ook gedaan! nu is mijn haar dus Ombre! en ik ben er heeeeeeeel blij mee!

Nog meer goed nieuws is dat ik ben aangenomen op mijn volgende opleiding (paardenhouderij).

Zo dat was fijn om even te typen volgens mij ben ik een aantal dingen vergeten te melden maar dat maakt niet uit dat komt volgende keer dan wel!
doeiii

1 opmerking:

  1. Je hoeft jezelf niet zo druk te maken over je examens! Gewoon heel goed leren en laat het allemaal lekker over je heen komen! Denk er maar aan dat je daarna lekker aan je nieuwe opleiding kan beginnen!

    Zet hem op!! Je kan het!

    Liefs, LeĆ³nie

    BeantwoordenVerwijderen