woensdag 10 april 2013

TAG: First things First!

Hey,

Weer een TAG. Teske heeft deze vandaag ook geüpload en misschien komt het daarom raar over maar weet je: I don't care!
Goed vandaag ga ik dus de TAG First Things First doen. Het is niet een heel bijzondere TAG maar hij leek mij heel leuk om te doen en ik wilde weer bloggen want dat is leuk.
Voor deze TAG moest ik een twaalf vragen beantwoorde en dat zijn de volgende:

  1. Eerste ding dat je doet als je ‘s ochtends wakker wordt 
  2. Eerste ding dat je doet als je naar de sportschool gaat
  3. Eerste ding dat je doet als je thuiskomt van je werk of school
  4. Eerste auto
  5. Eerste ongeluk/verkeersovertreding
  6. Eerste ding dat je wilde worden als je later groot was
  7. Eerste keus qua drinken
  8. Eerste keus dessert
  9. Eerste liedje dat in je opkomt
  10. Eerste grote aankoop
  11. Eerste baantje
  12. Eerste keer in het vliegtuig

Eerste ding dat je doet als je 's ochtends wakker wordt.
Het eerste dat ik doe als ik wakker word is op mijn wekker kijken, heb ik nog tijd om verder te slapen of hoelang nog tot mijn wekker gaat. Mocht ik wakker worden van de wekker is het eerste dat ik doe hem uitdrukken zodat ik nog lekker 9 minuutjes kan slapen. Ook al ben ik eigenlijk al wakker omdat ik eerst moet omrekenen hoelaat het is (ik heb mijn wekker namelijk ongeveer 10 minuutjes voor lopen).

Eerste ding dat je doet als je naar de sportschool gaat.
Nu komt mijn luiheid aan het ligt, haha, Ik ga nooit naar de sportschool dus deze kan ik niet beantwoorden. Maar laten we er dan even de manege van maken. Omdat ik hier elke dag kom is het ritme een beetje wisselend. Normaal gesproken komen we de auto uit die naast de "mest hoop" (ligt alleen mest op de dag dat alles uitgemest is) staat geparkeerd, we lopen door de gang waar onze pony's staan en begroeten ze (ook bijna alle andere paardjes). Dan lopen we naar de grote bak kijken we hoe druk het is. Vervolgens pakken we de halsters en zetten we de pony's op de poetsplaats en gaan we poetsen. Mijn moeder helpt mij met opstappen ik wacht op haar en dan gaan we samen rijden. Na afloop doen we het zelfde in tegen over gestelde richting!

 Eerste ding dat je doet als je thuiskomt van je werk of school.
Op het moment dat ik binnen ben leg ik mijn tas neer. 

Goed dat is geen heel duidelijk antwoord. Daarna ga ik bij mijn moeder zitten die achter de computer zit of tv kijken. Zodra de computer vrij is ga ik daar achter. Dan start ik YouTube en Twitter op of ik ga wat gamen.

Eerste auto
Dit is niet eerlijk, Ik heb nog geen auto, en nou ja heb ook nog geen rijlessen dus het duurt nog wel even voor ik een auto heb. Maar als ik er ooit eentje heb dan wil ik een Toyota Prius  Ze zijn naar mijn mening erg mooi en half elektrisch daardoor ook nog goed voor het milieu  Okee Prius is ook een van de enige auto's die ik ken. Of een jeep, zo'n mooie terreinwagen  Maar mijn 'grootste' (hahah) droom is toch een TREKKERRRRR! Die hebben een streepje voor omdat ze boers zijn!

Eerste ongeluk/verkeersovertreding
Mijn eerste ongeluk gebeurde een paar weken geleden toen ik werd aangereden door een brommer/scooter/motor iets. Het gebeurde heel stom... Die man/vrouw kwam van links ziet mij niet en rijd zo vol tegen mij voor wiel aan waardoor hij in plaats van zo: "||" zo komt te staan "=". Hierdoor klap ik over mijn stuur heen en val ik vol op mijn linker been en heup... Het ergste is nog dat die man (of vrouw) door reed!!

Eerste ding dat je wilde worden als je later groot was
Het had natuurlijk met eten te maken, ik wilde kok worden. Een eigen restaurant beginnen met de naam: de pollepel! Mijn opa en oma's zouden er in komen werken en het zou heel gezellig worden. Gelukkig houd ik nog steeds van eten want anders was het wel awkward geworden. Nu wil ik de horeca niet meer in. of nou ja niet als full-time werk. Liever op mijn mooie paarden bedrijf een paar avonden per week als bar medewerker dat lijkt me wel onwijs tof!


Eerste keus qua drinken 
COCTAIIILLLL!!! Oke nee, gewoon NIET. Eigenlijk koos ik dat omdat het er mooi uit ziet! Momenteel gaat mijn keuze uit naar cola. Hoewel ik vind dat als ik weer in Utrecht ben ik gewoon Starbucks MOET proeven... Maar ik weet bijna zeker dat ik het niet lust dus ik vind het echt zonde... Maar oke mijn eerste keuze is dus cola, daarna Sinaasappel aardbei drink en daarna kersen thee 'hartje'

Eerste keus dessert
Eerlijk gezegd eet ik bijna geen toetjes. Vaak zit ik al vol na het hoofdgerecht... Maar ik zou voor iets kiezen met chocolade denk ik.

Eerste liedje dat in je opkomt
With you ~ Matt Simons. Misschien kennen jullie het nummer uit gtst ik las dat het gedraaid werd toen iemand in coma raakte?
Voor mij is het gewoon een prachtig nummer en ook een favoriet van deze periode.

Eerste grote aankoop
Wat is groot? Een auto of iets dergelijks heb ik nooit gekocht. Paar jaar terug was de Sims 2 voor mij een grote aankoop. Van de 2012 is de grootste het Amerikaanse snoep pakket geweest en van dit jaar het pakketje bij Forever 21. Dus echt mega grote dingen heb ik niet.

Eerste baantje
Ook dit heb ik niet. Natuurlijk heb ik nu mijn blog en youtube kanaal maar daar verdien ik niks voor. Naar werk kijk ik wel na mijn examen want de stress zit er nu al lekker in.

Eerste keer in het vliegtuig
Toen waren we al bij de laatste vraag. De aller eerste keer was toen ik een jaartje of 4 was denk ik. We gingen toen naar Kreta toe en heel veel herinneringen heb ik daar niet aan. Wel weet ik dat ik aan een lijntje zat als een soort hond. Mijn eerste keer bewust vliegen was vorig jaar Maart toen we met school op werkweek naar Barcelona gingen en wat uiteindelijk best wel leuk was! Dat zelfde jaar ben ik ook nog met mijn ouders naar de Canarische eilanden gevlogen!

Goed dit was het weer voor vandaag en ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te lezen. Tot snel!

3 opmerkingen:

  1. De tag blijft leuk! Ga ik zeker deze week ook online zetten!

    Liefs,
    Vienna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe grappig, ik zit meestal ook vol van het hoofdgerecht. En mijn ouders kopen nooit lekkere toetjes.

    BeantwoordenVerwijderen