zaterdag 6 april 2013

Vlog en wat extra info

Halloooo allemaal,

Vandaag een korte blog maar er zit ook nog een 10 minuten video bij :) 
Het uploaden van mijn blog is heel random, heb ik wel tijd? heb ik wel fut? en het belangrijkste heb ik wel inspiratie? Nu ik ook echt aan mijn vlog ben begonnen ben ik weer heel enthousiast over mijn blog, krijg meer en meer energie, tijd is een beetje moeilijk want ik zin in mijn examen periode MAAR daarna kan ik wel meer tijd in jullie steken! Alleen de inspiratie... Waar ik die vandaan moet halen is echt uit de binnenkant van mijn schoenzolen geloof ik.

Maar goed, na mijn examen ga ik snoep uit JAPAN bestellen (jaja het snoep uit Amerika is goed aangeslagen en nu ga ik over naar Japan). Japans snoep staat bekent om de "Kits" dit zijn snoep kits die je zelf moet maken! Daar word ik nou enthousiast van haha. Dus daar komen video's en blogs over want dat vind ik wel heel leuk idee.

Hierbij dan de video hij duurt ongeveer 10 minuten maar ik ben enorm blij met het resultaat! 
Veel kijk plezier! Vergeet niet om een duimpje omhoog te doen en te abonneren dankjewel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten